کد خبر: ۳۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
جانشین پلیس‌راه شمال سیستان و بلوچستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای آخر تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام اسماعیلی اظهار داشت: به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت‌های ترافیکی در این محورهای از ساعت 07 روز 12 فروردین اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس‌راه شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این خصوص تردد انواع تریلر و کامیون به غیر از تانکرهای حامل مواد سوختی ، فاسد شدنی و یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا در محور زاهدان-زابل و بلعکس در مورخ 12-13 و 14 فروردین ماه سال 97 از ساعت 07 الی 22 ممنوع است.

وی بیان کرد : همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به غیر از تانکرهای حامل مواد سوختی ، فاسد شدنی و یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا در محور زاهدان- خاش و بلعکس در مورخ 13 فروردین ماه سال 97 از ساعت 07 الی 22 ممنوع است.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه شماره تلفن‌های 110و 2187980 و 33522503 مرکز فرماندهی و کنترل پلیس‌راه استان شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و امدادرسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مأموران پلیس‌راه را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی یاری رسانند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار