کد خبر: ۳۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
استاندار خراسان رضوی گفت: با حضوربازرسان نظارتی ستاد خدمات سفرمشهد 200 میلیون تومان اضافه دریافتی متخلفان به زائران و گردشگران بازگردانده شد.
به گزارش آرانیوز، «علیرضا رشیدیان»  بازدید ستاد خدمات سفر مشهد با بیان این مطلب افزود: امروز از بخش های حمل و نقلی بازدید انجام  شد که مراکز ورودی مشهد نظم خوبی دارد و اشکالاتی که در سال های قبل نبود نیزبر طرف شده  و با توجه به تجاربی که از گذشته وجود داشت، امسال نحوه خدمت رسانی به زائران و گردشگران افزایش یافته است.

او با اشاره به استقرار بازرسان اصناف و نماینده سازمان تعزیرات در ستاد خدمات سفر و حضور این بازرسان برای رسیدگی فوری به شکایات اظهار کرد: با حضوربازرسان نظارتی ستاد خدمات سفرمشهد 200 میلیون تومان اضافه دریافتی متخلفان در واحد های صنفی، فروشگاه ها و مراکز اقامتی به زائران و گردشگران بازگردانده شد.

رشیدیان هم چنین از ورود 4میلیون و 855 هزار و 383 نفر زائر و مسافر تا پایان دوم فرودین به استان خبرداد و گفت: میزان ورودی مسافران و زائران در مقایسه با مدت مشابه 6.3 درصد افزایش یافته است.

او افزود: هم چنین در این مدت 2 میلیون و 903 هزار و 216 نفر به شهر مشهد وارد شده اند که به نسبت مدت مشابه 5.9 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد زائران و مسافران نوروزی امسال تصریح کرد: نماینده هتل داران در جلسه ستاد خدمات سفر استان ضریب اشغال هتل های استان بیش از 90درصد رسیده است این در حالی است که هتل های استان نه تنها افزایش قیمت نداشتند بلکه تخفیف های ویژه ای نیز برای اقامت در هتل های استان و مشهد در نظر گرفته اند.

رشیدیان یادآور شد: در موج دوم سفرهای نوروزی که بعد از پنجم فوردین آغاز می شود، هتل ها و مراکز اقامتی مشهد تخفیف های ویژه تری نیز در نظر گرفته اند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار