کد خبر: ۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:
زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان در قالب کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۶۱۲ زوج تحت حمایت کمیته امداد زنجان از ابتدای امسال پرداخت‌شده است.

به گزارش آرانیوز،  به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری افزود: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از ارائه ۶۱۲ مورد کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال خبر داد و گفت: بیش از یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال پرداخت‌شده است.

صفری بابیان اینکه از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان ۸۱۷ میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد تأمین‌شده است، افزود: بیش از ۷۲۰ میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی در قالب کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند از ابتدای امسال پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد، افزود: خدمات مشاوره‌ای نیز باهدف تحکیم نهاد خانواده و آشنایی با سبک زندگی اسلامی، برای تقویت باورهای دینی، آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

صفری افزود: خدمات مشاوره‌ای ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت و دوره‌های آموزشی برگزارشده برای زوج‌های جوان موجب شده است تا آمار طلاق در بین زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد به پایین‌ترین سطح در جامعه برسد وزندگی پایدارتری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۲۸ زوج تحت حمایت در انتظار دریافت جهیزیه هستند، گفت: تلاش می‌کنیم با زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، افراد پشت نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج از این نهاد به صفر برسد.

صفری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند وبی بضاعت به‌ویژه تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت وهم افزایی منابع به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه مددجویان تحت حمایت تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها منعقدشده است.

وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار