کد خبر: ۳۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
سمنان-رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای طرح ترافیکی نوروز۹۷ تاکنون ۴۵ حادثه در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این حوادث ۳۷ نفر مجروح و سه نفر جان باختند.

به گزارش آرانیوز، حسن خسروجردی  با بیان اینکه از ۲۴ اسنفدماه۹۶ همزمان با ابتدای طرح ترافیکی نوروزی تاکنون در مجموع ۴۵ حادثه در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد تصادف، ۱۷ فقره جرحی، ۲۵ فقره خسارتی و سه فقره حادثه فوتی بوده است.

وی بابیان اینکه حوادث رانندگی در محورهای استان ۳۷ مجروح داشت، افزود: پرهیز از عجله و شتاب در کنار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هوشیاری می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ جلوگیری کند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه از شروع طرح ترافیکی پلیس ۱۰ مورد واژگونی خودرو گزارش‌شده است، ابراز داشت: ۵۰ درصد حوادث چهار روز گذشته را واژگونی خودرو شامل می‌شود که نشان می دهد استراحت یک ربع بعد از هر ساعت رانندگی می‌تواند تا چه میزان اهمیت داشته باشد.

خسروجردی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان روان و عادی است، تصریح کرد: محور شاهرود- آزادشهر که از شب گذشته به علت بارش برف مسدود شده بود هم‌اکنون بازگشایی‌شده اما جاده همچنان لغزنده است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید حتماً در تردد از محور توسکستان و خوش ییلاق زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند، افزود: از مسافران تقاضا داریم قبل از سفر از شرایط آب و هوایی محورهای استان مطلع شوند و حتما لباس گرم و غذا با خود همراه داشته باشند و تجهیزات خودرو را از نظر گرمایش  و سوخت کافی موردبررسی قرار دهند.

 ۲۸۶ سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز ۹۶ به وقوع پیوست و ۲۸ نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار