کد خبر: ۳۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:
زنجان- فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از اعزام بیش از ۹ هزار زنجانی به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: بیش از ۳۵۰ خادم شهدا در اردوی راهیان نور فعالیت می‌کنند.

به گزارش آرانیوز، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه انصار المهدی(عج)، به اردوی راهیان نور در استان زنجان اشاره کرد و افزود: اردوی راهیان نور فرصت خوبی است تا نسل چهارم با رشادت‌ها و دلیری‌های شهیدان آشنا شوند و خوشبختانه استقبال جوانان از این اردوها بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹ هزار زنجانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۳۵۰ خادم شهدا در استان زنجان در اردوی راهیان نور فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران درس فراموش‌نشدنی را به استکبار دادند، افزود: باید اردوی راهیان نور  به خوبی اجرا شود و حضور جوانان در مناطق جنگی پررنگ باشد.

کرمی بر ضرورت حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اردوهای راهیان نور مؤثرترین برنامه فرهنگی است و  رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس در دو جبهه غرب و جنوب انجام‌وظیفه کرده‌اند.

وی بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا برای اعزام کاروان‌های راهیان نور هم به دو منطقه جنوب و غرب کشور برنامه‌ریزی‌شده است.

کرمی ابراز کرد: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است و باید جوانان امروز با دلیری‌ها رزمندگان اسلام و انقلاب آشنا شوند.

نظرشما
پربازدیدها