کد خبر: ۳۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
بجنورد- مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی با گلایه از برخی تبلیغات های معافیت مالیاتی در صداو سیما و سطح شهر گفت: این شیوه برای جذب مشتری سبب منفی نشان دادن پرداخت مالیات می شود.

به گزارش آرانیوز، یوسف یعقوبی نژاد اظهار کرد: ضروت دارد برای فرهنگ سازی پرداخت مالیات تبلیغات انجام شود نه اینکه با تبلیغات به منظور جذب مشتری مردم را از پرداخت مالیات دور کنیم.

وی افزود: فرهنگ پرداخت به موقع مالیات باید در جامعه نهادینه شود چرا که مالیات ها برای عمران و آبادانی شهرها هزینه می شود.

کاهش ۵ درصدی وصول مالیات در خراسان شمالی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه وصول مالیات در استان نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش یافته، بیان کرد: طی امسال دو هزار و ۱۰ میلیارد ریال مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در استان وصول شده است.

یعقوب نژاد تصریح کرد: از این میزان مالیات وصول شده، یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم و ۶۸۰میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده است.

وی افزود: طی ۱۱ ماه نخست امسال از محل مالیات بر ارزش افزوده، ۶۲۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی مطرح کرد: واریز مالیات بر ارزش افزوده به حساب مناطق عشایری از امسال اجرا شده است.

یعقوبی نژاد با بیان اینکه میزان واریزی مالیات به حساب شهرداری ها و دهیاری های خراسان شمالی، نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته، تصریح کرد: سال گذشته ۴۹۰ میلیارد ریال برای شهرداری ها و دهیاری های استان وارزی شد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی همچنین گفت: طی امسال یک هزار و ۸۵۰ اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقوقی در استان تسلیم شده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار