کد خبر: ۳۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
در راستای اجرای طرح نظارتی نوروز؛
بیرجند- رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز گفت: ۱۳۵ پرونده تخلف صنفی در راستای اجرای این طرح تشکیل شده است.

به گزارش آرانیوز، علی تهوری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از هفتم اسفندماه سال جاری در استان آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح ۹ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی داشته ایم که تاکنون ۱۳۵ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی تحویل داده شده است.

تهوری ارزش این پرونده ها را یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال دانست و افزود: نظارت بر توزیع، عرضه و قیمت ها به وسیله بازرسان ادامه دارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: شهروندان می توانند انتقادات و شکایات خود را با سامانه های ۱۳۵ و ۱۲۴ در میان بگذارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هم در این نشست با اشاره به رسالت کمیسیون تنظیم بازار بیان کرد: این کمیسیون به کنترل بازار می پردازد.

هاشم ولی پور مطلق اظهار کرد: در سال جاری قریب به دو هزار و ۵۰۰ تن مرغ از مرغداران خراسان جنوبی خریداری شده است.

وی از توزیع ۲۳ هزار تن ذرت خبر داد و گفت: همچنین در سال جاری قریب به ۲۳ هزار تن کود شیمیایی و هفت هزار تن سویا در استان توزیع شده است.

ولی پور مطلق با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۴ هزار تن گوشت قرمز، هزار و ۱۱۵ تن برنج توزیع شده است، افزود: همچنین روزانه قریب به ۱۵ تن  تخم مرغ با قیمت شش هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار