کد خبر: ۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهره گیری از ظرفیت ها برای ایجاد شغل در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش آرانیوز، اقبال عباسی ظهر شنبه در نشست توسعه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها برای ایجاد شغل در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: توانمند ها و ظرفیت های بسیاری برای ایجاد شغل در این استان در بخش های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی، مشاغل خانگی و ... وجود دارد که باید از این ظرفیت ها بهره گیری کرد.

وی ادامه داد: توسعه بخش گردشگری می تواند اشتغال قابل توجهی در سطح استان ایجاد کند که باید این ظرفیت مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

توسعه بخش گردشگری زمینه ساز ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری است

 استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  ۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های گردشگری هستند که این امر باید در این نه شهرستان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: احداث هتل و مراکز اقامتی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری می تواند زمینه ساز توسعه بخش گردشگری در این استان باشد.

وی عنوان کرد: هم اکنون اقامتگاه های روستایی در این استان در حال افزایش است.

ایجاد شغل خانگی برای ۳۷۵۰ نفر در چهارمحال و بختیاری

 استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری در این استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه باید سرمایه گذاری خارجی و داخلی در این استان در بخش گردشگری افزایش یابد، تاکید کرد: وجود آثار تاریخی و طبیعی فراوان در این استان از مهمترین ظرفیت های گردشگری به شمار می رود.

وی بیان کرد: وجود ۹۰۰ روستا در این استان از ظرفیت های دیگر استان است که باید توسعه روستاگردی در این استان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه اظهار داشت: توسعه مشاغل خانگی از  دیگر ظرفیت های در این استان به شمار می رود که باید مرود توجه بیشتر قرار گیرد.

عباسی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار و ۷۵۰ نفر در راستای توسعه مشاغل خانگی به بانک معرفی شده اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار