کد خبر: ۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از رایزنی برای توزیع شیر در مدارس۷ استانِ محروم کشور از ۱۵ فروردین ماه در صورت تامین اعتبار خبر داد.
به گزارش آرانیوز، علی الهیار ترکمن (معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش)، درباره آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس اظهار داشت: فعلا نتوانسته‌ایم؛ اعتبارات توزیع شیر در مدارس سراسر کشور را تامین کنیم، اما بنا داریم در راستای بهبود شاخص‌های تغذیه دانش‌آموزی با رایزنی در ۷ استان محروم کشور در مقطع ابتدایی شیر را توزیع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که این ۷ استان کدام‌ها هستند؟ گفت:‌ استان‌های محروم را از وزارت بهداشت استعلام خواهیم کرد، در حال حاضر آموزش و پرورش این پیشنهاد را آماده کرده تا از ۱۵ فرودین در صورت تامین اعتبار و در جهت ترویج و گسترش فرهنگ سلامت و تغذیه سالم در مدارس این طرح را اجرایی کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین از استخدام ۱۸ هزار نفر در آموزش و پرورش در مهر ۹۷ خبر داد و گفت: اخیرا از سازمان اداری-استخدامی ۱۵ هزار مجوز جذب معلم به استناد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان گرفته‌ایم و ۳ هزار  سهمیه استخدامی مصرف نشده از دوره قبل باقی مانده است.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه به زودی دفترچه استخدام در آموزش و پرورش از طریق سازمان سنجش اعلام می شود، درباره زمان برگزاری آزمون گفت: قبل از نیمه اول اردیبهشت، آزمون استخدامی برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر از مهر ۹۷ در مدارس به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار