کد خبر: ۳۴۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
عضو شوراي شهر اهواز گفت: با هیچ فرد و افرادی عهد اخوت و برادری نبسته ام و وام کسی هم نیستم و اعتقاد دارم اگر در برابر فساد و مسایل پشت پرده سکوت کنیم، در برابر مردم و رای مردم خیانت کرده ایم.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، دكتر فتح ا... حاجتی در بیست هشتمین جلسه شورای شهر اهواز و در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه کلانشهر اهواز تشنه توسعه و آبادانی است اظهار کرد:این شهر را قربانی سیاسی کاری و سیاسی بازی نکنید.
 مردم برای آبادانی شهر اهواز به ما رای داده اند، نباید از رای مردم به نفع دسته ها و جناح های سیاسی سوء استفاده کرد.

وی در ادامه افزود:شهر اهواز تا چه زمانی باید تاوان سیاسی بازی این عده خاص را بدهد. شش ماه از آغاز کار شورای شهر گذشته اما متاسفانه این شورا با حضور رئیس فعلی دچار روزمرگی شده است.

بسیاری از انتصابات محفلی بوده است

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری اهواز اظهار کرد:برخی از انتصابات در شهرداری اهواز توسط همان عده ای که بارها اعلام کرده اند در انتصابات دخالت نمی کنند صورت گرفته و بسیاری از این انتصابات غیر کارشناسی، سیاسی و محفلی بوده است و این مسئله باعث ناراحتی افراد کارکشته و کارآمد در سیستم شهرداری شده است.

حاجتی با اشاره به استعفای کتانباف گفت:شهردار در حضور اعضاي شورای شهر بیان کرد استعفایش را به رییس شورا تقدیم نموده است اما نمی دانم به چه علت آقای فلسفی استعفای شهردار را در دستور کار خود قرار نمی دهد.

وی با اعلام اینکه ما به کتانباف رای دادیم تا شهر اهواز را در مسیر توسعه و آبادانی قرار دهد،تصریح کرد:قرار نیست اگر عضو شورا به سیستم مدیریتی شهرداری ایراد نظارتی بگیرد شهردار سریعا تهدید به استفعا کند.

حاجتي تاكيد كرد:آقای شهردار، مدیریت شهری قهر و ناز را نمی پذیرد. اگر نمی توانید کار کنید کنار بروید.

رييس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شوراي شهر اهواز در خصوص احداث شهرک سلامت عنوان کرد:احداث این شهرک امری ضروری برای کلانشهر اهواز است زیرا با احداث شهرک سلامت بسیاری از معضلات شهر از جمله ترافیک، بیکاری، درمان بیماران سرطانی حل خواهد شد. اما متاسفانه رغبتی به سرانجام رساندن این پروژه نمی بینم.

سكوت در مقابل فساد خيانت است

حاجتی خاطرنشان کرد:در سیستم شهرداری برخی مدیران انتخاب می شوند که حیطه کاریشان با سابقه افراد همخوانی ندارد، حال سوال بنده این است اگر شهردار تمایل به استفاده از این افراد را دارد چرا در حوزه تخصصیشان از آنها استفاده نشده است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد:اجازه دهید انتصابات به مسیر اصلی خود یعنی شایسته سالاری برگردد زیرا اگر افراد غیر متخصص سکان شهرداری را در دست بگیرند این شهر سرانجام خوبی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه نمی توان با سیاسی کاری و بازی های پشت پرده سیستم شهر، شورا و شهرداری را در مسیر توسعه قرار داد، گفت:مسائل پشت پرده را به صورت جزء به جزء در آینده بیان خواهم کرد زیرا با هیچ فرد و افرادی عهد اخوت نبستم و وام دار کسی هم نیستم و اعتقادم بر این است اگر در برابر فساد سکوت کنیم به رای مردم خیانت کرده ایم.

مردم بايد بدانند در شورا چه می گذرد!

رييس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شوراي شهر اهواز عنوان كرد:مورد دیگری که باید بگویم، عدم شفافیت در سیستم است. عده اي با شعار شفافیت و مبارزه با فساد رای مردم را کسب کردند، یادشان رفته است که باید با فساد در شهرداری مبارزه کنند. مردم هوشیار و آگاه هستند و شعارهای اين افراد را فراموش نخواهند كرد.

حاجتی تاييد كرد:به فکر مردم باشید نه به فکر منافع شخصی، ما نیامده ایم که با مردم شفاف و روراست نباشیم، خاصیت شورای شهر باید بر مبنای شفافیت و شفاف سازی باشد.

عضو شورای شهر اهواز در پايان گفت:نمی توان با سیاسی کاری و بازی های پشت پرده، سیستم شهر، شورای شهر و شهرداری را در مسیر توسعه قرار داد، ان شاءالله مسائل پشت پرده ای را به صورت جز به جز در آینده مطرح خواهم کرد تا به شهروندان عزیز بگویم چرا با هیچ فرد و افرادی عهد اخوت و برادری نبسته ام و وام دار کسی هم نیستم و اعتقاد دارم اگر در برابر فساد و مسائل پشت پرده سکوت کنیم، در برابر مردم و رای مردم خیانت کرده ایم، پس بدانید که من به هیچ گروه و حزبی وابسته نیستم چرا که رای من مردمی بوده و در خصوص حق و حقوق مردم هم قدمی عقب نشینی نخواهم کرد.


شهر اهواز تا چه زمانی باید تاوان سیاسی بازی یک عده خاص را بدهد؟!

در جلسه اخیر شورای شهر اهواز، حاجتی عضوشورای شهر اهواز خطاب به فلسفی با بیان اینکه شهر اهواز نباید تاوان سیاست‌بازی عده‌ای را بدهد، اظهار کرد: اگر شهردار اهواز استعفای خود را تقدیم شورا کرده، چرا رئیس شورای شهر اجازه بررسی این استعفا را در جلسه شورای شهر نمی‌دهد.

وی افزود:کتانباف در حضور اعضای شورا می‌گوید که استعفای خود را به رئیس شورا تقدیم کرده است.

در ادامه فلسفی رییس شورای شهر اهواز در پاسخ اظهار داشت: به صراحت می‌گویم که نامه‌ای از او در این رابطه به ما تقدیم شد و پس از چند روز نیز پس گرفته شد.

شایعه استعفای شهردار اهواز مدت هاست دهان به دهان می چرخد و روشن نیست چرا تاکنون این ماجرا بصورت شفاف برای افکار عمومی مطرح نشده است.

انتهای پیام/*
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
با سلام: جناب اقاي حاجتي بيان داشته شهر را سيلاسي نكنيم در حاليكه خوزستان هميشه سياسي بوده ودليل عقب ماندگي ان را نيز همه مي دانند اينكه گروههاي زيادي در استان وخصوصا اهواز هستن كه انها وام دار ملت هستن ومعتقند كه تخصص ها در استان را انها بايد انتخاب كنند وهمين باعث عقب ماندگي استاني است كه هيچگاه به حركت وپويايي نميرسد عدم وفاق واقعي وهمگرايي استاني موجبات سكون وبلكه حركت روبه عقب استان شده اگر كسي نيز بخواهد كار كند حتما يا بايد به دست بوسي اقايان برود ويا نابود خواهد شد وبعد صداي استان بلند است كه نمگذارند ويا نمي خواهند واز اين دست
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار