کد خبر: ۳۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طراحی دشمن هم برای مقابله با انقلاب پیشرفت کرده است گفت: امروز دشمن برای هر سه رکن اصلی انقلاب برنامه ریزی کرده است.
به گزارش آرانیوز، غلامعلی حداد عادل عصر امروز در نشست بصیرت افزایی و گسترش معرفت انقلابی در دومین همایش فعالان فرهنگی همدان ضمن تبریک روز مادر و روز زن اظهار داشت: امیدوارم مردم و بانوان ما حضرت فاطمه را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در بدو پیروزی انقلاب غافلگیر شدند افزود: دشمنان هیچ وقت در محاسبات خود پیش بینی نکرده بودند که در ایران چیزی به نام انقلاب اسلامی ایران رخ دهد.

حداد عادل بیان کرد: در بررسی مدارک و اسناد ساواک می‌فهمیدم حساسیت‌ها کمتر از توده‌های مردم بود و از علما و روحانیون کمتر احساس خطر می‌کردند و آنها فکر می‌کردند امام در تبعید در عراق است و گروه‌های داخلی از نفس افتاده‌اند و در داخل یکدیگر را می‌کشند.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت:  موج انقلاب که بلند شد دشمنان نتوانستند به سرعتی که انقلاب پیش می‌رفت فکر کنند، تصمیم بگیرند و طراحی کنند لذا همیشه از انقلاب عقب بودند.

وی تصریح کرد: اول انقلاب تحلیل‌هایی که دشمنان داشتند تحلیل‌های سطحی بود و اصولا در محافل علمی غرب از شیعه آگاهی دقیقی نداشتند و متخصص در حوزه تشیع نداشتند و مفاهیمی مثل ولایت فقیه عاشورا و مهدویت برایشان مبهم بود.

حداد عادل اظهار داشت: اما امروز دشمن بعد از چهل سال ما را شناخته و مطالعه و بررسی کرده است و همان طور که انقلاب در این 40 سال سامان گرفته طراحی دشمن هم برای مقابله با انقلاب پیشرفت کرده و نقشه و برنامه‌های آنها اکنون خیلی پیچیده تر و حساب شده تر از اول انقلاب است چرا که در این زمینه به خوبی بررسی کرده اند.

وی عنوان کرد: مطلب مهم این است که انقلاب سه رکن داشته و استوار است یک ایمان به خدا و دین داری که ریشه آن است سپس رهبری و ولایت که حکم تنه را دارد و سوم مردمی که به منزله شاخ و برگ این درخت هستند و امروز دشمن برای این هر سه رکن برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار