کد خبر: ۳۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
امام جمعه کوهدشت گفت: سرانه کتابخانه‌های عمومی در شهرستان کوهدشت ناچیز است و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان باید به‌وسایل ایمنی و اطفای حریق مجهز شوند.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در طرح کتابخانه‌گردی شهرستان کوهدشت که همزمان با سراسر کشور در کتابخانه عمومی شهرک شهید رجایی کوهدشت برگزار شد، ضمن تأکید به‌وجود ممیزی در انتشار کتاب‌ها اظهار داشت: کتاب‌های مفید مقدس است و نباید انتشار کتاب‌های گمراه‌کننده را آزاد گذاشت.

وی با بیان این‌که گاهی اوقات یک کتاب سرنوشت انسان را تغییر می‌دهد، افزود: فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را باید در خانه‌ها گسترش داد و به‌خصوص به ادبیات کودک و نوجوان باید توجه ویژه داشت.

امام جمعه کوهدشت با تأکید بر نقش کتابداری و اهمیت ویژه علمای دین به مقوله مطالعه و کتاب عنوان کرد: سرانه کتابخانه‌های عمومی در شهرستان کوهدشت ناچیز است و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان باید به‌وسایل ایمنی و اطفای حریق مجهز شوند.

وی با اعلام این که باید از نویسندگان تجلیل به‌عمل آورد، بیان کرد: آیت‌الله آدینه‌وند از  علمای برجسته استان لرستان کتاب«کلمة الله العلیا» را همراه با تجزیه و ترکیب کلام‌الله مجید در 6 جلد به چاپ رسانده‌بود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار