کد خبر: ۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
استاندار گیلان گفت: از کارآفرینان به‌طور جدی و ویژه در استان گیلان حمایت می‌شود و ما آمادگی پرداخت تسهیلات مطلوب در حوزه اشتغال را دارد.
به گزارش آرانیوز، مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: همواره باید در راستای تحقق مطالبات بانوان در استان گیلان گام‌های استوار برداشت.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور جوانان در سیستم‌های مدیریتی و اداری استان خاطرنشان کرد: نقش جوانان باید در حوزه‌های مختلف جامعه مد نظر قرار گیرد تا جوانان در تصمیم‌گیری‌ها اثرگذار باشند.

نماینده‌ عالی دولت در استان گیلان بهره‌مندی از ظرفیت جوانان را امری ضروری در جامعه امروز عنوان کرد و افزود: جامعه کنونی نیازمند زمینه‌‌های حضور و دخالت جوانان در حوزه‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری است.

سالاری با بیان اینکه سهم جوانان و بانوان باید در تمامی مراحل مختلف و تصمیم‌گیر جامعه پررنگ باشد تصریح کرد: جوانان و بانوان باید در تمامی کمیته‌های 48‌گانه استان نقش پررنگ و اثرگذاری داشته باشند.

وی سمت‌ها و نقش‌های مدیریتی جوانان و بانوان را از مباحث مورد توجه دولت نام برد و با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان از سوی دولت یک تکلیف است بیان کرد: جوانان گیلانی از سیستم مدیریتی استان انتظار دارند تا توجه‌ویژه‌ای به آنها شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه برای استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان باید در استان تلاش بیشتر و ملموس‌تری انجام شود گفت: اگر از ظرفیت جوانان در سیستم‌های مدیریتی استفاده شود به‌طور حتم این مدیران زمینه حضور جوانان را در ابعاد مختلف فراهم می‌آورند.

سالاری با بیان اینکه در اوایل انقلاب تمامی انتصاب‌های مدیریتی بر اصل جوان‌گرایی استوار بود و جوانان نقش عمده‌ای در مدیریت جامعه داشتند اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در حال حاضر، عزم جدی دولت است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه برخی در استان اعتقادی به استفاده از ظرفیت جوانان ندارند و به این افراد تذکر جدی داده می‌شود تصریح کرد: با افرادی که از ظرفیت جوانان در استان گیلان استفاده نمی‌کنند بدون تعارف برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت جوانان در استان گیلان باید به‌طور مستمر صورت گیرد و پرداختن به این مقوله به‌طور قاطع مقطعی نیست تاکید کرد: توجه به ساماندهی خانه‌های جوان  استان گیلان باید به‌طور مطلوب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان و بانوان باید خود در حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال در استان اقدام کنند خاطرنشان کرد: استان گیلان از ظرفیت‌های عمده‌ای برخوردار است و قشر جوانان به‌درستی می‌تواند از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شود. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان ابراز داشت: از کارآفرینان به‌طور جدی و ویژه در استان گیلان حمایت می‌شود و استان گیلان آمادگی پرداخت تسهیلات مطلوب در حوزه اشتغال را دارد.

استاندار گیلان تصریح کرد: هر مرجعی در استان گیلان باید به اندازه حد و حدود قانونی خود اقدام کند و سیستم مدیریتی استان گیلان اجازه اقدامات فراتر از حوزه قانونی را به مراجع مختلف نمی‌دهد.

سالاری با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در جامعه امروز نتیجه سوء مدیریت‌ برخی افراد در جامعه است بیان کرد: جوانان در جامعه کنونی با استفاده از توانمندی‌های خود باید در مقابل این افراد بایستند.

وی با بیان اینکه اگر بنای حرمت‌شکنی و هنجار‌شکنی در جامعه‌ای رواج یابد آن جامعه به‌سوی فنا می‌رود و جوانان بهترین عوامل ترویج کننده اخلاق حسنه هستند گفت: برخی در جامعه کنونی به‌منظور دفاع از جناح سیاسی خود مانع از انجام اقدامات مطلوب می‌شوند. 

سالاری با تاکید بر اینکه باید در حوزه جوانان به‌معنای واقعی تسهیل‌گر و اثرگذار باشیم بیان کرد: سیستم مدیریتی استان گیلان اعتقادی به حذف رسانه‌ها ندارد و در مقابل بداخلاقی برخی از رسانه‌ها با رعایت ادب و احترام می‌توان شیوه‌های درست رسانه‌ای را به آنها آموخت.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار