کد خبر: ۳۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: زیرساخت‌های توسعه اقتصادی به نسبت جمعیت استان فراهم نشده است.
به گزارش آرانیوز، جعفرگوهرگانی ظهر امروز در نشست بصیرتی و معرفتی ویژه مدیران کل دستگاه‌ها و مسئولان بسیج ادارات استان، اظهار داشت: برگزاری اینگونه نشست‌ها موجب تقویت روحیه بسیجی در جامعه و انتقال مفاهیم و پیام‌های انقلاب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید بر حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه، گفت: مردم استان همواره مدافعان خوب سرزمین ایران بوده اند و بدون شک عزت و سربلندی این مردم با انقلابی بودن ماندگار است.

وی نبود وحدت و همدلی را عامل بسیاری از مشکلات جامعه برشمرد و افزود: باید از ظرفیت های موجود در استان جهت رشد و ارتقای سطح رفاه و معیشت مردم استفاده کرد.

گوهرگانی تصریح کرد: برخی به دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه هستندو با استفاده ناصحیح از فضای مجازی آب به آسیاب دشمن می‌اندازند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هم مردم و هم مسئولان موظفند جهت پیشرفت استان از حداقل فرصت ها بیشترین استفاده را ببرند و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله اقتصاد و معیشت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است،گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم نیازمند وحدت رویه و روحیه مشارکتی در بین مسئولان است.

گوهرگانی عنوان کرد: به عنوان مثال سرمایه‌گذارانی را می‌بینیم که علی رغم گذشت یک دهه برای ایجاد یک فرصت اقتصادی در استان راهروهای ادارات استان و مرکز را طی می‌کنند و هیچ مشکلی حل نمی‌شود در حالی که می‌توانستیم با صرف مدت زمان بیشتری در روزهای ابتدایی طرح همان پروژه آن مشکل را برطرف و نقشی در رونق تولید و اقتصاد استان ایفا کنیم.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم باید فراتر از وظیفه قانونی گام برداشت، عنوان کرد: استان ظرفیت مناسبی در حوزه اقتصادی دارد و باید تمامی مسئولان با همت و تلاش مضاعف جهت ایجاد اشتغال برای نسل‌های آینده از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه در استان مهیا نشده است، گفت: باتوجه به جمعیت استان با آن نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و می‌طلبد با ایجاد انسجام و وحدت دست به دست هم برای رفع چالش‌های پیشروی توسعه استان اقدام کنیم.

گوهرگانی با تاکید بر اینکه در این راستا باید به مناطق محروم به صورت ویژه توجه شود، گفت: بدون شک با وجود روحیه وحدت و همدلی امکان مطالبه‌گری مسئولان استان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار