کد خبر: ۳۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی بانک ها در بخش‌های مختلف از جمله بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، ستاد دیه و رونق تولید ضعیف‌ترین بانک های استان به لحاظ پرداخت تسهیلات بوده اند.
به گزارش آرانیوز، جعفر گوهرگانی امروز در نشست شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده در سطح استان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی که مشمول این تسهیلات می‌شوند به تفکیک شهرستان، بانک و حرفه‌ای که ایجاد شده گزارش ارائه دهند.

وی از راه‌اندازی سامانه معاونت اقتصادی استانداری خبر داد و افزود: در این سامانه گزارش کارهای تدوین شده و نظارت شده دستگاه‌های اجرایی در زمینه جذب تسهیلات، میزان تولید و اشتغال ایجاد شده بارگذاری می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با عملکرد بانک‌های استان بیان کرد: برخی بانک ها در بخش‌های مختلف از جمله بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، ستاد دیه و رونق تولید ضعیف‌ترین بانک های استان به لحاظ پرداخت تسهیلات بوده اند.

گوهرگانی با بیان اینکه عملکرد ضعیف این بانک ها به رویکرد آن ها برمی‌گردد که باید در این رویه تجدیدنظر کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی که از این بانک‌ها باید تسهیلات بگیرند لیست افراد معرفی شده به آن‌ها را به دبیرخانه کارگروه ارائه دهند تا با بررسی فرآیند پرداخت، بتوانیم به نتیجه‌ای برسیم که این بانک ها از  این وضعیت عملکرد ضعیف بیرون خارج کنیم.

وی با تأکید بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات به زندانیان جرائم غیرعمد، تأکید کرد: اعتبارات مشمول ستاد دیه استان ظرف هفته آینده جذب شده و برخی بانک ها ستاد دیه را اولویت پرداخت خود قرار دهند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند پرداخت وام‌های بهسازی و بازسازی مسکن روستایی نیز طوری باشد که صد در صد بلاعوض‌ها تا پایان فروردین‌ماه جذب شود.

گوهرگانی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز 97 هستیم، بیان کرد: در مدت باقیمانده تا پایان سال همه خودپردازهایی در همه شهرستان‌های استان از بابت تعمیر، سرویس‌دهی و داشتن نقدینگی مجهز شوند تا در ایام نوروز برای دسترسی به پول مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار