کد خبر: ۳۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه اشرافی گری نه تنها با سیره و روش اهل بیت(ع) بلکه با اهداف انقلابی اسلامی نیز همخوانی ندارد، گفت: این امر جز ایجاد نگاه بدبینانه و دلسرد کردن مردم ثمر دیگری نخواهد داشت.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام علی قابل اظهار داشت: ضروری است که جلوی این اعمال به سرعت  گرفته شده و حقوق مردم هر چه سریع‌تر به بیت‌المال برگردانده شود.

وی افزود: باید در ابتدا طرح اعاده اموال نامشروع در شورای نگهبان به تصویب برسد و مفاد آن مشخص شود زیرا ممکن است در خود مفاد این طرح، مشکلات و شبهاتی وجود داشته باشد که باز هم مردم به‌ حق و حقوق خود دست پیدا نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: در ابتدا باید ببینیم طرح با چه بندها و تبصره‌هایی ارائه شده و در صورت تصویب باید مشخص شود که چه کسی مسئول پیگیری و اجرای این طرح خواهد شد.

قابل اظهار کرد: تجربه نشان می‌دهد که این طرح‌ها اتهام‌زنی‌های زیادی را به دنبال دارد چراکه برخی نمی‌خواهند اینگونه طرح‌ها اجرایی شود.

وی با بیان اینکه تصویب این طرح، نظام را از اتهام زنی ها مبرا می‌کند، اظهار کرد: پس از تصویب طرح اعاده اموال نامشروع هیچکس نمی‌تواند ادعایی کرده و قدمی پیش بگذارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر این طرح تصویب و قانون شد، آنگاه مجریان زیر سوال میروند این در حالی است که بسیاری از قوانین مصوب کشور همچون مبارزه با قاچاق کالا به مرحله اجرا نرسید.

یک دزد برای ما قهرمان نخواهد شد

قابل با اشاره به اینکه یقینا روزی گناهکاران به سزای عمل خود می‌رسند، تصریح کرد: یک دزد هرگز برای ما قهرمان نشده و ما هیچگاه نام بزرگراه یا خیابانی را به نام او نمی‌گذاریم چراکه مردم چهره واقعی او را خواهند شناخت و از اعمال او آگاه خواهند شد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار