کد خبر: ۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
استاندار قزوین گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی در روستاها با اجرای طرح های اقتصادی از طریق تسهیلات بانکی ارزان قیمت رویکرد دولت به منظور توسعه این مناطق است.
به گزارش آرانیوز "عبدالمحمد زاهدی" ظهر امروز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان قزوین با تبیین سیاست های دولت در زمینه اشتغال روستایی، افزود: ما قصد ایجاد اشتغال پایدار در روستاها را داریم و به دنبال توزیع پول در این مناطق نیستیم بلکه باید به سمت ایجاد فرصت های شغلی مطمئن در این نقاط باشیم.

وی افزود: در اجرای سیاست های حوزه اشتغال ما تابع مقرارتی هستیم که به ما ابلاغ شده تا توقعاتی برای مردم به وجود نیاید.

استاندار قزوین ادامه داد: بیش از 10 هزار نفر برای دریافت تسهیلات روستایی در استان ثبت نام کرده‌اند که بیش از 2 هزار نفر که واجد شرایط نبوده‌اند حذف شده‌اند بنابراین در این خصوص باید به گونه‌ای اقدام کرد که موجب ناراحتی و نارضایتی مردم نشود.

زاهدی افزود: پیشبرد اشتغال روستایی و پایدار توسط رئیس جمهوری مورد تاکید است و حتما باید با دقت و سرعت آن را پیش برد چون ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و استان‌ها خواهد بود.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود گغت: در ارائه آمار مربوط به اشتغال باید دقت بیشتری داشته باشیم چرا که در گذشته در این زمینه دقت زیادی وجود نداشت.

استاندار قزوین ادامه داد: هر چه به سمت استفاده از فناوری نوین پیش می‌رویم می توانیم با دقت بیشتر در ارائه آمارها عمل کنیم.

وی افزود: با همه تلاش‌ها برای ارائه آمار دقیق، برخی آمارها نیز به نادرستی نیز ارائه می‌شوند به گونه‌ای که در استان قزوین از 24 هزار بیمه شده جدید قالی‌بافی با یک بررسی 13 هزار بیمه شده حذف شدند.

استاندار قزوین ادامه داد: البته اگر کارت ملی هوشمند اجرایی شود بسیاری از مشکلات آماری برطرف شده و شفاف‌سازی زیادی ایجاد می شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار