کد خبر: ۳۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
تولیت آستان قدس رضوی:
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ایجاد رویش‌های جدید انقلابی در جامعه است.

به گزارش آرانیوز ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، حفظ ارزش‌های اسلامی در درون اعضا و توسعه گفتمان و اقدام در جهت ایجاد رویش‌های جدید انقلابی در جامعه است.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، افسران جنگ نرم تهاجم فرهنگی دشمن هستند که می‌توانند نجات بخش بسیاری از جوانان باشند.

رئیسی خاطرنشان کرد: تلاش در جهت توسعه علمی و فناوری کشور، حرکت در مسیر اشاعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی، دین مداری، عدالت محوری، مبارزه با فساد و زشتی‌ها، اساس شکل‌گیری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: موضوعات مرتبط با جوانان از مسائل با اهمیت در آستان قدس رضوی به‌شمار می‌رود، تلاش داریم از امکانات متعلق به حضرت رضا(ع) در جهت ایجاد مراکز مفرح تربیتی برای جوانان و نوجوانان استفاده کنیم.

وی گفت: امروز اعضاء اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به خدمتیاری رضوی مفتخر می‌شوند، امید است به برکت این عنوان در هر جایگاه و منصبی، خادمانی شایسته برای فرهنگ، اخلاق و سبک زندگی رضوی باشند.

شایان ذکر است در این مراسم تعدادی از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی به بیان نظرات خود پرداختند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار