کد خبر: ۳۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
مدیر کل استاندارد استان یزد با تاکید بر لزوم تقویت تولید داخل گفت: بی توجهی به کالاهای داخلی جامعه را از ارزش‌های ملی دور می‌کند.
به گزارش آرانیوز، محمد حسین ماجدی اردکانی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان یزدی با تأکید بر اینکه همه باید نسبت به مسئله استاندارد و توسعه این فرهنگ در کشور تلاش کنند اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش آموزان می‌تواند مبلغین بسیار خوب در این زمینه باشند اگر هر دانش آموزی در خانواده خود مباحث مربوط با استاندارد را مطرح کند بدون شک در آینده کشوری ایمن، سالم و بهداشتی داریم.

مدیر کل استاندارد استان یزد با اشاره به اینکه یکی از عوامل اشتغال پایدار استفاده از کالاهای داخلی و استاندارد ایرانی است خاطرنشان کرد: افراد باید با علم وارد بازار کار شوند تا بتواند نواقص و معایب کار خود را در همان ابتدای مورد ارزیابی قرار دهند و نسبت به حل و راه اندازی مجدد آن در کشور و صادرات آن کالا به کشورهای دیگر گام مؤثری بردارند.

وی به اثرات منفی ناشی از استفاده از کالاهای قاچاق و خارجی در کشور اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات امروزه کشور مسئله بیکاری است که عامل اصلی آن هم استفاده اغلب مردم از کالاهای خارجی و بی توجهی به کالاهای داخلی است که متأسفانه جامعه تحریم زده ما را از ارزش‌های ملی دور می‌کند.

ماجدی اردکانی با بیان اینکه مطمئناً استفاده از کالاهای استاندارد داخلی و اشاعه آن در خانواده‌ها می‌تواند نقش مهمی در بهبود اقتصاد کشور داشته باشد تصریح کرد: اگر این کار به درستی در کشور صورت نگیرد بدون شک به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی دست نمی‌یابیم.

مدیر کل استاندارد استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: ترویج استانداردهای ملی از جمله وظایف سازمان ملی استاندارد است که با همکاری و همیاری دانش آموزان و اشاعه آن در سطح خانواده‌ها می‌تواند به بهترین شکل ممکن در کشور اجرا شود.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار