کد خبر: ۳۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و انهدام باند سارقان منزل و کشف ۳۳ فقره سرقت به ارزش۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش آرانیوز، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در محله‌های همدان در ایام پایانی هفته و سرقت طلا، وجه نقد و اشیای کم‌حجم و باارزش، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دوربین‌های امنیتی سطح شهر، یک دستگاه سواری پراید در تمامی صحنه‌های سرقت مشاهده و با استعلامات لازم مشخص شد خودرو در حال حاضر در اختیار فردی سابقه‌دار، اهل و ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار است.

کامرانی صالح بیان کرد: با رصد طولانی‌مدت مأموران پلیس، محرز شد که باند سارقان با خودرو سواری پراید به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و اکثراً در روزهای پایانی هفته از یکی از استان‌های غربی به قصد سرقت به شهر همدان وارد می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز کرد: 3 اکیپ پلیس آگاهی در ورودی شهر همدان مستقر شد و به محض ورود خودروی مذکور به شهر، مأموران با ایجاد ترافیک صوری،‌ خودروی سارقان را در میان خودروهای دیگر قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه، هر 3 سرنشین که همگی دارای سوابق کیفری بودند، دستگیر شدند.

کامرانی صالح اظهار تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و متهمان، آلات و ادوات ارتکاب جرم از جمله دیلم، انواع پیچ‌گوشتی، قمه، چاقو، اسپری، کلاه و ماسک کشف شد.

وی تأکید کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به 33 فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان به ارزش 4 میلیارد و 120 میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: کلیه محل‌های سرقت و مال‌باختگان با راهنمایی سارقان شناسایی و پرونده تکمیلی به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانونی روانه ندامتگاه مرکزی همدان شدند.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار