کد خبر: ۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز:
مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز تاکید کرد: تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره آموزشی آداب و اسرار نماز شرکت کنند.
به گزارش آرانیوز صبح امروز دوره آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز و مدیر ستاد اقامه نماز استان، مدیر کل و بیش از 35 نفر از کارکنان ادره کل تعاون در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد مشاور استاندار هرمزگان در ابتدای این دوره نماز را بهترین و جامع‌ترین راه رسیدن به خدا و هم بهترین مظهر بندگی و عبودیت و کامل‌ترین نمونه سپاسگزاری خلق نسبت به حضرت حق بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه نماز انسان‌ها را از جهل و نادانی، بدی و فحشاء به سوی علم، عظمت و بیداری و آگاهی سوق می‌دهد، اظهار داشت: اگر نماز در جامعه به معنای حقیقی اقامه شود، جامعه گلستان می‌شود و به انسان‌ها نشاط، شادابی و آرامش می‌بخشد.

فروزان نژاد افزود: همه انبیاء و اولیای الهی و پویندگان راه حق و حقیقت به اقامه نماز اول وقت سفارش کرده‌اند، چون نماز سدی در برابر گناهان است و باعث تقویت روح و ایمان در انسان می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، هدف از برگزاری این دوره را  ارتقاء و گسترش فرهنگ نورانی نماز در بین کارکنان عنوان و تاکید کرد: همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید این دوره آموزشی را به اتمام رسانند.

مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز بیان کرد: در این دوره مخاطبین با ریشه‌های عبادت و نقش عبادت در  زندگی انسان و همچنین علت اینکه چرا عبادت می‌کنیم آشنا شده و در ادامه به اهمیت نماز و همچنین نماز از دیدگاه عقل و وجدان، اشاره خواهد شد.  

وی خطاب به فراگیران دوره آموزشی آداب و اسرار نماز، آنان را با آثار فردی و اجتماعی نماز آگاه کرد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار