کد خبر: ۳۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
رئیس کل دادگستری هرمزگان:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه بازدید از کشفیات دریابانی استان گفت: قاچاقچیان بدانند که با همت مرزبانان استان عرصه برآنها تنگ و تنگ‌تر خواهد شد.
به گزارش آرانیوز، صبح امروز حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری به همراه ابوالهادی دادستان شهرستان بندرعباس با حضور در مرزبانی هرمزگان از کشفیات چند روز گذشته مرزبانی استان بازدید نمودند.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پرونده‌هایی که از مجموعه مرزبانی استان در این خصوص به دادگستری و دستگاه قضایی ارسال می‌شود خارج از نوبت بررسی خواهد شد و قاچاقچیان بدانند که با همت این مرزبانان و دلیرمردان حمایت دستگاه قضایی عرصه بر آنها تنگ و تنگ‌تر خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خطاب به قاچاقچیان افزود: قاچاقچیان بی‌شک در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد و هیچ‌گاه قاچاق برای آنها مقرون به صرفه نخواهد بود و تمامی مجازات‌های بازدارنده برای آنها قابل اجرا خواهد بود.
اکبری در ادامه از مرزنشینان غیور و مسلمانان خواست که با اعلام اخبار به موقع، شناسایی افراد و سرباندهای قاچاق کالا به نیروهای دریابانی، آنان را در مبارزه با این پدیده شوم یاری دهند تا بازار قاچاق از بین برود.
وی در پایان از همه نیروهای پرتلاش مرزبانی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرده و اعلام داشت: همه می‌دانیم که سختی کار دریابانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نتیجه این سختی‌ها این است که کشفیات بسیار خوبی در حوزه انواع کالای قاچاق صورت گرفته است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار