کد خبر: ۳۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
استاندار مازندران با تاکید بر رونق تولیدات صنعتی استان، گفت: محصولات صنعتی مازندران در بازارهای جهانی برندسازی شود.
به گزارش آرانیوز، محمد اسلامی عصر امروز در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی شهرستان آمل با بیان اینکه آمل همیشه نام آور بوده و نام آور نیز خواهد بود،اظهار داشت: مردان و زنان این شهر سختکوش، انقلابی بوده و شهری با علما و مراجع تقلید است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی یک سندی برای پشتوانه استان است تا گام‌های بزرگ و موثری برای کشور برداریم، افزود: پشتوانه از این واحدها تراز اقتصادی کشور را افزایش و گسترش می‌دهد.

اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته بر چهار حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی توجه اساسی دارند، عنوان کرد: این کشورها بر روی هر یک از حوزه‌ها با تحلیل ورود می‌یابند و کار اساسی انجام می‌دهند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشور ما علاوه بر شرایط درونی از شرایط بیرونی متاثر است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور برخی شرایط موجود قابل پیش‌بینی نیست در حالی که محاسبات باید به طور دقیق صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای ادامه و حیات فعالیت‌های واحدهای تولیدی باید محاسبات هر روزه انجام شود تا مشکلات ایجاد نشود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اکنون این استان طرح غربالگری برای اجرای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران بدور از مراتب بروکراسی را دستور کار قرار داده است، گفت: مهمترین هدف استان رونق چرخ تولید در بازار است.

وی با بیان اینکه بیشترین توجه بر بازسازی بازار و تاثیرپذیری ظرفیت واحدهای تولیدی در مازندران باید باشد، عنوان کرد: نیاز است تا کاستی ها شناسایی و ظرفیت‌ها شناخته شود تا اعتماد برای مردم فراهم شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش شود تا برای واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران ظرفیت‌سازی و برندسازی در بازار استان ایجاد شود.

 استاندار مازندران عصر امروز به همراه مسئولان استانی و شهرستاتی از واحد خدماتی بنکداران، واحد خدماتی میوه و تره بار، واحد خدماتی بزرگ‌ترین شرکت تجارت بین‌المللی برنج ایران، چند واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله آمل بازدید کرد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار