کد خبر: ۳۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی استان گیلان نیازمند توجه ویژه است گفت: این توجه با تفکر و تعمق باید به‌صورت مستمر انجام شود.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر جهانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آغاز هفته منابع طبیعی با اشاره به اینک حفظ و حراست از منابع طبیعی یک اقدام مبارک است اظهار داشت: منابع طبیعی کتاب تکوین الهی است.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه غفلت در حفظ و حراست از طبیعت مایه تاسف است خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی استان گیلان نیازمند توجه ویژه است و این توجه باید به صورت ظاهری و باطنی صورت گیرد.  

جهانی  با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی نیازمند کار و تلاش گسترده است و موفقیت پایدار بدون همت حاصل نمی‌شود گفت: تلاش و اقدام در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی باید عمیق و دقیق بوده و تداوم داشته باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه اقدام در عرصه‌های منابع طبیعی باید به‌طور مستمر و با تفکر و تعمق صورت گیرد خاطرنشان کرد: بیش از 250 آیه در قرآن کریم انسان را به تفکر و تعمق و تذکر سفارش کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی جوانب در اقدامات باید سنجیده شده و استمرار داشته باشد تاکید کرد: رسیدن به توفیقات نیازمند سه عنصر انگیزه، برنامه‌ریزی و امکانات است و اگر اقدامات در قالب این سه عنصر انجام نشود به موفقیت نمی‌رسد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار