کد خبر: ۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
رئیس منابع طبیعی شهرستان لنده از تشدید برخورد با قاچاقچیان هیزم در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال ۹۰۰ کیلوگرم هیزم و ۶۰۰ کیلوگرم زغال کشف و ضبط شد.
به گزارش آرانیوز، ذبیح‌الله محمدی  ظهر امورز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: منابع طبیعی برای حیات بشر از  اهمیت ویژه‌ای برخودار بوده و برای  جلوگیری از تخریب منابع طبیعی باید فرهنگ سازی مناسب وبه موقع انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هفته منابع طبیعی از  15 اسفندماه با شعار "منابع طبیعی با مردم و برای مردم" آغاز شده است، عنوان کرد: 40 آبگرمکن‌ خورشیدی با هدف جلوگیری از نابودی جنگل در روستاهای شهرستان‌ لنده نصب و بهره‌برداری شدند.

محمدی با شاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف منابع طبیعی حفظ عرصه‌های ملی و درختان است، ابراز کرد: اجرای طرح جنگل گردشی، فرستادن 23فقره پرونده تخلف به مرجع قضایی، کشف وضبط اره بنزینی، خلع ید 30هکتار از اراضی منابع ملی، اجرایی طرح جنگلانه، توزیع بیش از  2 هزار نهال، کشت داروهای گیاهی از اقدامات انجام شده در سال 96 است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان لنده همچنین از کشف و ضبط 900 کیلوگرم هیزم و 600 کیلوگرم زغال خبر داد و افزود: با افرادی که به قطع درختان کوره‌های زغالی درست می‌کنند برخورد و به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار