کد خبر: ۳۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اموال نامشروع دست هرکس با هر جایگاهی که باشد باید با قاطعیت و شفافیت برای بازپس‌گیری آن اقدام کرد، صیانت از بیت‌المال واجب شرعی و وظیفه انقلابی بوده و اقدام عاجز می‌طلبد.
به گزارش آرانیوز، آیت‌الله عباس کعبی، با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رد اموال نامشروع واجب شرعی و انقلابی بوده و راهی برای صیانت از حقوق ملت و احیاء حقوق عامه است.

وی افزود: اموال نامشروع دست هرکس با هر جایگاهی که باشد باید با قاطعیت و شفافیت برای بازپس‌گیری آن اقدام کرد، صیانت از بیت‌المال واجب شرعی و وظیفه انقلابی بوده و اقدامی عاجز می‌طلبد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: صیانت از بیت‌المال به معنای اتهام به مسئولان پاک‌دست نیست اما اگر مسئولی به‌صورت بی‌رویه افزایش سرسام‌آور مالی پیدا کند در حالی‌که منبع مالی معمولی غیر از حقوق ناشی از پست و مقام نداشته باشد باید بررسی شود تا خدای‌نکرده به‌صورت نامشروع به دست نیاورده باشد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: نسبت به نجومی بگیران و متخلفان نظام اقتصادی باید قاطعانه و انقلابی و سریع عمل کرد. حفظ حقوق عامه مردم یک حرکت انقلابی و در مسیر تحقق عدالت است و سبب می‌شود افکار عمومی احساس کند که نظام اراده دارد از بیت‌المال صیانت کرده و با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار