کد خبر: ۳۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
امام جمعه موقت شیراز گفت: زندگی مسئولان نظام باید هم‌‌شأن و هم‌تراز مردم باشد و نباید با حقوق‌های نجومی و و زندگی کاخ‌نشینی فاصله مسئولان از مردم زیاد شود.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی، طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان و بازگشت به بیت‌المال را قدم ارزنده نمایندگان مجلس برای رسیدگی به حساب و کتاب اموال مسئولان نظام دانست و اظهار داشت: زندگی مسئولان نظام باید هم‌شأن و هم‌تراز مردم باشد و نباید با حقوق‌های نجومی و زندگی کاخ‌نشینی فاصله مسئولان از مردم زیاد شود.

امام‌جمعه موقت شیراز عنوان کرد: اجرای طرح‌هایی مانند طرح «اعاده اموال نامشروع» به‌دلیل شفافیتی که ایجاد می‌کنند مردم را نسبت به نظام خوش‌بین و امیدوار می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس علاوه بر تصویب این طرح برای رسیدگی به تخلفاتی که در گذشته رخ داده ‌باید قوانین جدیدی تصویب کنند تا در آینده راه سوءاستفاده افراد از پست‌های مدیریتی بسته شود، افزود: نمایندگان مجلس باید قوانینی وضع کنند که نهادهای نظارتی بتوانند نسبت به بروز تخلفات افشاگری کنندو

مرادی خاطرنشان کرد: علاوه بر این‌ها لازم است با پر‌کردن خلاءهای قانونی و وضع قوانین پیشگیرانه کاری کنند که افراد فرصت سودجویی و تخلف نداشته باشند.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار