کد خبر: ۳۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
رئیس هئست کشتی بندر امام خمینی (ره) با انتقاد از مدیریت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: روند موجود باعث گلایه و ناراحتی فعالان ورزشی در سطح استان و شهر بندر امام است.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، بیژن یوسفی با تاکید بر اینکه قطب ورزش کشتی استان در شهرهای ایذه و اندیمشک است اما برگزاری مسابقات مختلف این رشته وزرشی در شهر ماهشهر است، اظهارکرد: برگزاری این مسابقات با هزینه های بسیار سنگینی همراه است و این هزینه ها را صنایع و فعالان اقتصادی منطقه ماهشهر تامین می کنند.

وی ادامه داد: در ازای این هزینه ها، با برنامه ریزی که اداره کل ورزش و جوانان و معاون پشتیبانی این اداره کل انجام می شود، صنایعی که هزینه های این مسابقات را تامین می کنند در سطح کشور مطرح می شود و این عمل نوعی کار تبلیغاتی است.

این چهره ورزشی شهر بندر امام خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان وارد بازار تبلیغات شده و به این وسیله رسالت اصلی خود که ارائه خدمات ورزشی به جوانان است را فراموش کرده است.

یوسفی تصریح کرد: هیئت هایی مانند هیئت کشتی بندر امام خمینی (ره) وجود دارند که از دریافت مبالغ درآمدزایی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بی بهره هستند و بر همین اساس می توان گفت تا کنون ریالی به ما داده نشده است.

رئیس هیئت کشتی بندر امام خمینی(ره) افزود: گلایه فعالان ورزشی از مدیریت این اداره کل بسیار جدی است و لازم است هرچه سریعتر مدیران نظارتی در وزارت ورزش و جوانان به اینگونه اقدامات و درآمدهایی که معلوم نیست کجا و چگونه هزینه می شود، ورود پیدا کند.

وی خواستار ترویج ورزش و روحیه پهلوانی در بین جوانان سطح استان شد و گفت: اگر دستگاه هایی مانند اداره کل ورزش و جوانان رسالت های اصلی خود را فراموش کنند و به موضوعات حاشیه بپردازند که منافع عده خاصی را در پی دارد، نمی توان انتظار داشت جامعه ای پویا و فعال داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار