کد خبر: ۳۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
فرماندار یزد گفت: جذب راننده توسط برخی از شرکت‌های تاکسی هوشمند در معابر عمومی غیرقانونی است.
به گزارش آرانیوز، مصطفی سالاری ظهر امروز در جلسه بررسی ضوابط موقت نحوه فعالیت تاکسی اینترنتی‌های در سطح شهرستان یزد با حضور فرماندار، معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد، معاونین فرماندار و جمعی دیگر از مدیران مرتبط در این حوزه و نمایندگان تاکسی‌ها برگزار شد به بیان اهمیت استفاده از خدمات هوشمند و اینترنتی در سطح کشور پرداخت و اظهار داشت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سراسر دنیا مردم امروزه بسیاری از فعالیت‌های خود را از طریق استفاده از اینترنت پیش می‌برند.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه اتحادیه و اصناف باید دنبال روش‌های نوین و به روز باشند گفت: ارائه کالا و خدمات با استفاده از روش‌های سنتی بازدهی زیاد مناسبی در عصر امروز که همه جوامع در حال پیشرفت هستند کاربردی ندارد بلکه در همه زمینه‌ها باید پیشرفت و استفاده از تکنولوژی‌های روز در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکسی‌های اینترنتی همگام با سایر تاکسی‌ها موجود در شهر می‌تواند نسبت به استفاده بیشتر مردم از وسایل نقلیه عمومی به فعالیت بپردازند.

سالاری به نحوه‌ی به ثبت رساندن مجوز فعالیت‌های تاکسی‌ها اینترنتی اشاره کرد و افزود: این تاکسی‌ها به‌صورت کشوری به ثبت می‌رسد.

فرماندار یزد با تأکید بر اینکه ما مشوق فعالیت تاکسیرانی‌های مدرن البته در قالب ضوابط و مقررات تعریف‌شده هستیم اظهار داشت: این شرکت‌ها باید مطابق با قوانین و ضوابط و مقررات سایر تاکسی‌ها و زیر نظر اتحادیه صنف اتومبیل کرایه و شهرداری به فعالیت بپردازند.

وی تصریح کرد: جذب راننده توسط برخی از شرکت‌های تاکسی هوشمند در معابر عمومی غیرقانونی است و با هماهنگی‌های انجام گرفته با نیروی انتظامی، راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط و دادستان محترم و همچنین حضور عوامل منتسب به این شرکت‌ها در معابر عمومی شهر برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار