کد خبر: ۳۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سال آینده شورای شهر کرمانشاه ورود گسترده‌تری به حوزه ورزش خواهد داشت.
به گزارش آرانیوز، ارسلان حسینی امروز(10اسفند) در همایش جامعه نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیات نجات غرق نسبت به سایر رشته های ورزشی دیگر فضایی متفاوت دارد که لازم  است توجه بیشتری به آن شود، اظهارکرد: تمام تلاش خود را برای کمک به حل مشکلات این هیات بکارخواهیم گرفت. 
 
وی ادامه داد: وجود برخی از مشکلات گاها باعث بی انگیزگی ناجیان و مربیان در استخرها می شود. 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: نبایدفراموش کرد که اگر همه مسئولیت های خود را با دقت انجام دهند بسیاری از آسیب های کشور و استان کم می‌شود. 
 
وی بر لزوم تشویق استخردارانی که عملکرد خوبی دارند تاکید کرد و گفت: اگر استخرهای استان مشکلی داشته باشند از ابزار تنبیهی استفاده می کنیم، اما تاکنون ندیده ایم استخردارانی که عملکرد خوبی داشته اند را تشویق کنیم تا انگیزه بیشتری برای کار به آنان بدهیم. 
 
حسینی همچنین تاکیدکرد: هیات نجات غریق استان باید درحوزه نظارت بر آبهای آرام نیز وارد شود تا با امنیتی که ایجاد می کنیم، مردم با اطمینان خاطر از این آبها استفاده کنند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود برلزوم ترویج و گسترش هرچه بیشتر ورزش بین مردم استان تاکید کرد و گفت: آمار آسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه بالا و خطرناک است و جامعه  ورزش در قبال این آسیب های اجتماعی سهمی دارد که نباید بی تفاوت از کنار آنها عبور کند. 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به کم توجهی نسبت به ثبت کرمانشاه به عنوان خاستگاه اسب نژادکُرد انتقادکرد و افزود: پنج هزار اسب نژادکُرد در استان داریم و طبق مستندات تاریخی نیز خاستگاه این اسب کرمانشاه است، اما شهری دیگر را به عنوان خاستگاه آن معرفی می کنند. 
 
وی تاکید کرد: موضوع اسب نژادکُرد و معرفی کرمانشاه به عنوان خاستگاه آن باید پیگیری شود. 
 
حسینی همچنین با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرمانشاه درسال 97 حضور گسترده درحوزه ورزشی استان پیداخواهد کرد، افزود: انتظار جامعه ورزش از شورا بیشتر از وضع فعلی است، لذا طبق توافقات صورت گرفته سال آینده تعامل بیشتری با شورای شهر خواهیم داشت.


انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار