کد خبر: ۳۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس تاکید کرد:
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: در طرح های ناحیه ای که وضعیت پهنه های کاربری در آن معین است باید طرح هایی عملی شود که بیشترین توجیه و استعداد گردشگری را داشته باشند .
به گزارش آرانیوز، ابراهیم فروزانی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: برای تسهیل در صدور مجوز ایجاد مراکز گردشگری باید کمیته فنی کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با عضویت اداره‌هایی که در این فرآیند بیشترین تاثیر را دارند، تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اعضای این کمیته به 2 وظیفه برعهده دارند گفت: تسهیل فرآیند اداری و انجام مساعدت لازم برای عملی شدن ایده‌های ذهنی قابل اجرای افراد در زمینه‌ی ارائه خدمات گردشگری و بررسی طرح‌های بالادستی با عنوان طرح‌های ناحیه‌ای که وضعیت پهنه‌های کاربری آن معین است، از وظایف این کمیته خواهد بود.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در خصوص دومین وظیفه مد نظر کمیته یاد شده،‌ گفت: باید ضمن اولویت بندی محورها، قطب ها و پهنه های گردشگری، کمیته باید از دستگاه‌های مرتبط بخواهد که تکلیف زمین های دارای کاربری گردشگری را روشن کنند تا سرمایه‌گذار در چرخه پیچیده استعلامات اداری قرار نگیرد .

فروزانی گفت: با توسعه اشتغال زایی با محوریت گردشگری در استان رونق اقتصادی، رفاه عمومی و افزایش نشاط و امیدواری در جامعه به دست می آید که این مهم هدف اصلی همه فعالیت ها است .


انتهای پیام/*
 
 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار