کد خبر: ۳۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
شهردار سنندج:
شهردار سنندج گفت:حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان علاوه بر ایجاد انگیزه در آنها می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و باعث تسهیل در ارائه بسیاری از خدمات شود .
به گزارش آرانیوز، مهندس حشمت اله صیدی در دیدار با تیم رباتیک دانشگاه کردستان اظهار کرد: دانشگاه یکی از مهم ترین مراکزی است که می تواند با پرورش دانشجویان آینده هر کشوری را از هر لحاظ تضمین کند . 

وی عنوان کرد: حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان علاوه برایجاد انگیزه در آنها می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و باعث تسهیل در انجام برخی از خدمات باشد.

شهردار سنندج افزود: شهرداری بعنوان یک نهاد مردمی وظایف و خدمات متعددی در راستای اداره سطح شهر برعهده دارد که می تواند با استفاده از طرح های نوین پژوهشی باعث تسریع و تسهیل در بسیاری از خدمات اقدامات موثری را صورت دهد.

صیدی تاکید کرد: براساس چارت شهرداری سازمان جدیدی در آینده تاسیس می شود که می تواند از طرح و برنامه های نوین حمایت لازم را انجام دهد و این سازمان در کنار سایر دستگاه‌های متولی آمادگی لازم جهت حمایت از طرح‌ها و تحقیقات نو بخصوص طرح های دانشجویی را دارد . 

شهردار سنندج با بیان اینکه دانشجویان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در زمینه های مختلف از توانمندی، ابتکارات و اختراعات دانشجویان در جهت خدمات رسانی شایسته به شهروندان استفاده بهینه را داشته باشیم.

گفتنی است: تیم رباتیک دانشجویان دانشگاه کردستان در بهمن ماه سال جاری در مسابقات بین المللی شیراز شرکت نمودند و در پایان در رده سنگین وزن و سبک وزن توانستند مقامهای اول و دوم این مسابقات را کسب کنند و در پایان این دیدار تیم رباتیک دانشجویان دانشگاه کردستان به پاس حمایتهای شهرداری سنندج  اعضای این تیم تندیس این دوره از مسابقات را تقدیم شهردار سنندج نمودند .


انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار