کد خبر: ۳۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از اهدای اسناد بی‌خانه‌مان از ۱۰۵ هزار هکتار زمین به محرومان استان گلستان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، محمد سعیدی‌کیا ظهر امروز در مراسم اهدای ۲ هزار و ۱۰۰ سند زمین‌های کشاورزی و مسکونی به مردم منطقه مرزی و محروم «کرند» در بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همه مسلمانان جهان، اظهار کرد: روحیه خدمت به مردم و مردم داری از ویژگی‌های منحصر به فرد ائمه اطهار (ع) و مخصوصا حضرت زهرا (س) در طول زندگانی بابرکتشان بوده است.

وی با بیان اینکه نخستین بار در سال ۱۳۵۸ در گنبدکاووس و در جمع مردم عزیز ترکمن حاضر شده‌ام، افزود: مردمان خطه گنبدکاووس از همان سال‌ها تا به امروز مهمان‌نوازی، خونگرمی و صفای خود را حفظ کرده‌اند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب به بنده امر فرموده‌اند که بنیاد مستضعفان را به معنای واقعی کلمه خانه مستضعفان و محرومان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: در طی سال‌های اخیر قریب به ۱۰۵ هزار هکتار زمین در قالب ۲۷ هزار سند مسکونی و کشاورزی به محرومان و مستضعفان استان گلستان اهدا شده است.

سعیدی‌کیا با اشاره به اینکه قول داده بودیم امسال بالغ بر ۲۰ هزار سند از زمین‌های کشاورزی و مسکونی را تعیین تکلیف کرده و به محرومان واگذار کنیم، ادامه داد: به لطف خدا و تلاش همکارانم در سال جاری بالغ بر ۶۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و مسکونی به مردم محروم و مستضعف اهدا شده است.

وی با تقدیر از همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای صدور اسناد زمین‌های کشاورزی و مسکونی، تصریح کرد: امروز به صورت نمادین ۱۴ سند به مردم شریف بخش مرزی و محروم داشلی‌برون اعطا می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار