کد خبر: ۳۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
در دیدار نماینده کهیگلویه در مجلس با خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی عنوان شد
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با حضور در جمع خانواده جانباختگان سانحه هوایی تهران ـ یاسوج با آنها همدردی کرد و خواستار روشن شدن علل این سانحه شد.
به گزارش آرانیوز، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با حضور در جمع خانواده جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج «صالحی‌پرور، دانشی» با آنان ابراز همدردی کرد.

عدل هاشمی‌پور ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: به خانواده و بستگان جانباختگان حادثه صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و خود را در غم آنان شریک می دانم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ابتدای وقوع حادثه با حضور در جلسه مدیریت بحران کشور ابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرار گرفت و البته همچنان در دست بررسی است و در این باره از تمام ظرفیت‌های موجود و ممکن جهت روشن شدن ابعاد قضیه و پیدا شدن لاشه هواپیما استفاده شده و خواهد شد که خوشبختانه زحمات تا حدودی نتیجه داده و از همه زحمت‌کشان و دست اندرکاران صمیمانه سپاسگزارم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه تحویل اجساد به خانواده‌ها کمترین انتظار آنان و در بازگشت آرامش به بستگان وجامعه موثر است، افزود: سرمایه‌های انسانی ارزشمند و گرانقدری را از دست دادیم که هیچ چیزی جبران کننده آن نیست اما به موکلینم اطمینان می‌دهم در جهت پیگیری حادثه و بازخواست مسئولان مربوطه به خصوص شخص وزیر راه تمام توان و تلاش خود را به کار می‌بندم و برای جانباختگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خدای سبحان مسئلت دارم.

وی خطاب به دکتر دانشی( متخصص جراحی مغز و اعصاب) گفت: گرچه مصیبت بسیار سنگین و فراتر از تصور است اما دکتر دانشی و خانواده‌اش روح بزرگی دارند و خدای متعال تسکین عطا می‌فرمایند.

وی از دکتر دانشی تقاضا نمود برای آرامش روح عزیزانش هم به دیگران تسلی دهد و هم با توکل و تکیه بر خدای بزرگ، خدمتگزاری و شفای بیماران را به ملتی که به آنان عشق می ورزد، انجام دهد.

در پایان خانواده‌های جانباختگان ضمن تشکر صمیمانه از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده خود، خواستار روشن شدن علل قضیه و برخورد جدی و قاطع با عوامل سانحه بخصوص وزیر راه و شهرسازی شدند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار