کد خبر: ۳۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
مدیر‌کل هواشناسی کرمانشاه:
مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های نخستین هفته‌ اسفندماه جاری، گفت: اسفند پربارش‌ترین ماه در بین 6 ماه پایانی سال‌جاری است.
به گزارش آرانیوز، محمد خسروی، اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود اسفند پربارش‌ترین ماه در بین 6 ماه پایانی سال‌جاری است.

مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موجی ناپایدار به جو منطقه خبر داد و افزود: از اواخر وقت امروز تا اوایل هفته آینده  باگذر امواج ناپایداری از جو منطقه، در بعضی ساعات بارندگی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش نسبی دمای شبانه، اضافه کرد: این موج  موجب وزش باد شدید و رعدوبرق، به‌خصوص در نواحی شمالی و شمال‌غربی‌(منطقه اورامانات ) می‌شود.

خسروی با بیان اینکه بارش‌ها از عصر فردا تا اواخر روز جمعه و در نواحی شمال‌غرب و غرب استان نمود بیشتری دارد، اضافه کرد: علاوه بر ارتفاعات ممکن است در برخی از نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده شود.

وی به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی به‌ویژه در مناطق یاد شده ااشره و بیان کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده، با عبور سامانه ناپایدار دیگری از جو منطقه، مجددا شاهد وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار