کد خبر: ۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بی‌تفاوتی برخی ادارات و سازمان‌های دولتی استان در خصوص استفاده نکردن از تولیدات واحدهای صنعتی در پروژه‌های عمرانی انتقاد کرد.
به گزارش آرانیوز، برهان صلواتی سه‌شنبه‌شب در جریان بازدید از کارخانه تولید کاشی کسری در شهرستان دهگلان اظهار کرد: شرکت تعاونی کاشی کسری با اشتغال‌زایی برای بیش از 200 نفر جزو پنج شرکت بزرگ صنعتی و تولیدی استان محسوب شده و نقش مهمی را در تولید ناخالص داخلی استان دارد.

وی افزود: تولید با ظرفیت 100 درصدی و بهترین کیفیت از جمله ویژگی‌های این شرکت است که همین امر زمینه صادرات بیش از 70درصد تولیدات آن را به خارج از کشور فراهم کرده‌ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ادارات و سازمان‌های دولتی در استان با وجود کیفیت بسیار خوب تولیدات این کارخانه و سایر شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان از دیگر استان‌ها و حتی محصولات وارداتی استفاده می‌کنند که این امر موجب به خطر افتادن حوزه صنعت، تولید و اشتغال استان می‌شود.

صلواتی افزود: انتظار داریم مدیران و متولیان امر در این ادارات و سازمان‌ها در تصمیم خویش تجدیدنظر کنند و با حمایت از تولیدات استان زمینه را برای پایداری مشاغل در کردستان هموارتر نمایند.

وی همچنین از حس همدلی بین کارگران و کارفرمایان این مجموعه به عنوان الگویی مناسب برای شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان یاد کرد و افزود: بدون شک این حس همدلی موجب ارتقای بهره‌وری و پیشرفت در امور خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در پایان سخنان خود بر پیگری دغدغه نقدینگی این شرکت وپیگیری عدم همراهی و کم‌کاری برخی دستگاه‌های خدمت‌رسان و نظارتی با این مجموعه تأکید کرد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار