کد خبر: ۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه احداث فرودگاه سقز و اهمیت تحقق این پروژه در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی استان کردستان، گفت: برای اتمام این پروژه هم به جد اقدامی صورت نمی‌گیرد و آنچنان باید و شاید مسوولان استانی ورود نکرده‌اند.
به گزارش آرانیوز، محسن بیگلری، با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقل در توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست و نیز توسعه سایر بخش‌های منطقه و استان، اظهار کرد: اجرای راه‌آهن میاندوآب ـ سقز نقش موثری در توسعه این شهرستان‌ها خواهد داشت اما این گله‌مندی را به صورت جدی از مسوولان استان کردستان داریم که در این زمینه هیچ کمکی نکردند و به تنهایی این موضوع را پیگیری کرده‌ام.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس، بالغ بر 5 میلیارد تومان برای راه‌آهن میاندوآب ـ سقز اختصاص دادیم.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مسوولان کردستان در زمینه پروژه راه‌آهن همدان ـ سنندج تمام توان خود را به کار گرفتند ولی در مورد پروژه میاندوآب ـ سقز کم لطفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: البته به عنوان نماینده مردم در مجلس به صورت جدی موافق پروژه راه‌آهن همدان ـ سنندج هستم و این پروژه را نیاز ضروری برای توسعه استان می‌دانم اما این انتظار می‌رفت که در مورد سایر پروژه‌های مهم نیز مسوولان اهتمام و تلاش جدی می‌کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از مسوولانی که در راستای توسعه زیرساخت راه‌های سقز و بانه توجه دارند کمال تقدیر را دارم، اما برخی کم‌کاری و کم‌توجهی‌ها هم جای گله‌مندی دارد.

بیگلری با اشاره به پروژه احداث فرودگاه سقز و اهمیت تحقق این پروژه در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی استان کردستان، گفت: برای اتمام این پروژه هم به جد اقدامی صورت نمی‌گیرد و آنچنان باید و شاید مسوولان استانی ورود نکردند.

وی اذعان داشت: قطعا توسعه زیرساخت راه‌ها در شهرستان‌های سقز و بانه به عنوان دو شهرستان گردشگرپذیر از اهمیت زیادی برخوردار بوده که بنده در این پنج سال نمایندگی مجلس، به دنبال اقداماتی موثر در این بخش بوده‌ام.

وی گفت: از طریق رایزنی در سطح کشور، اعتبارت خوبی در این مدت جذب و هزینه شده است و قطعا سال آینده شاهد جهش بسیار خوبی در زمینه مسیر سقز ـ بانه، بانه ـ مریوان و بانه ـ سردشت خواهیم بود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جذب 33 میلیارد تومان اعتبار برای مسیرهای فوق‌الاشاره، عنوان کرد: احداث اتوبان سقز ـ بوکان هم با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شده و کنارگذر سقز ـ بانه نیز تکمیل شده است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار