کد خبر: ۳۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
آیت الله علوی گرگانی:
یکی از مراجع تقلید گفت: ما باید معرفت خود را نسبت به حضرت فاطمه زهرا(س) افزایش دهیم چرا که ایشان محور عالم وجود هستند و با این کار ما ارزش خود را بالا می‌بریم.
به گزارش آرانیوز، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب استان گلستان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، به بخش‌هایی از حدیث کساء اشاره و اظهار کرد: ما باید معرفت خود را نسبت به حضرت فاطمه زهرا(س) افزایش دهیم چرا که ایشان محور عالم وجود هستند و با این کار ما ارزش خود را بالا می‌بریم.

وی طلبگی را توفیقی ارزشمند و بزرگ از سوی خداوند دانست و گفت: اینکه خداوند این فرصت را به ما داده تا در لباس طلبگی به مردم خدمت کرد و از دروس اهل بیت(ع) بهره‌مند شویم جای شکر دارد و به همین خاطر باید تلاش خود را در راستای تهذیب نفس و ارتقاء علم و دانش خود بیشتر کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به نقش نماز شب در خودسازی و سعادت انسان‌ها افزود: نماز شب عبادت ارزشمند الهی است که طلاب باید در راستای انجام این عبادت کوشا باشند.

وی با بیان اینکه در سیره علما و بزرگان دینی بر اینکه نماز شب مشکلات بزرگی را از سر راه طلبه علوم دینی بر می‌دارد تاکید شده است گفت: نباید فضیلت نماز شب و تهجد را از دست داد.

آیت‌الله علوی گرگانی بیدار ماندن و عبادت خدا پس از نماز صبح را برای طلاب ضروری خواند و افزود: طلاب باید از فرصت مهم بین الطلوعین استفاده وافر ببرند و همیشه سعی کنند با طهارت باشند؛ چرا که مرگ خبر نمی‌کند و اینکه انسان با وضو و طهارت از دنیا برود برکات زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار