کد خبر: ۳۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان این‌که هنوز مشخص نیست عامل وقوع سانحه، اصابت هواپیما به کوه باشد، گفت:‌ تمام مسافران بیمه بودند و مشکلی جهت پرداخت بیمه آنها وجود ندارد.
به گزارش آرانیوز، غلام‌محمد زارعی درباره هواپیمای سانحه دیده آسمان اظهار کرد:‌ این هواپیما در سال‌های گذشته توانسته به طور مرتب پرواز به فرودگاه یاسوج را داشته باشد اما هواپیمای ATR سرعت کمتری نسبت به سایر هواپیماها دارد و امکان ارتفاع گیری ندارند.

وی افزود: این هواپیما امکان ارتفاع گیری بیشتر از 20 هزار پا را ندارد اما نمی‌توان مدعی شد هواپیمای ایمنی نیست.

وی با بیان این‌که بروز سانحه در هوانوردی اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست عامل وقوع سانحه اصابت هواپیما به کوه باشد و این موضوع هنوز تایید نشده است .

زارعی تاکید کرد: هنوز نقص فنی هواپیما هم تایید نشده است.

وی همچنین با بیان این‌که مسافران این هواپیما بیمه شرکت ایران بودند، گفت:‌ تمام مسافران بیمه بودند و مشکلی جهت پرداخت بیمه آنها وجود ندارد.

 آذرماه سال گذشته بلافاصله پس از فاجعه برخورد و آتش‌سوزی قطارهای مسافری در سمنان عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در اولین اظهارنظر درباره این اتفاق گفته یود:‌ «همه کشته شده‌ها بیمه هستند و نگرانی از این بابت نیست.»

این سخنان با واکنش افکار عمومی و نمایندگان مجلس روبرو شد تا جاییکه وزیر راه برای کاهش این فشارها با استعفای مدیرعامل سابق راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران (معاون کنونی حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران) موافقت کرد. 

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار