کد خبر: ۳۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال روستایی به استان لرستان تخصیص‌ یافته است.
به گزارش آرانیوز، عظیم رحمان سالاری در خرم‌آباددر راستای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان اظهار داشت: در مرحله نخست 126 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار اشتغال روستایی به استان لرستان تخصیص‌ یافته است.

وی بابیان اینکه تسهیلات با نرخ سود شش درصد و سرمایه در گردش 10 درصد به روستائیان پرداخت می‌شود افزود: متقاضیان می‌توانند در قالب رسته‌های منتخب و مجوز معتبر برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در سامانه کارا رسته‌هایی مشخص‌شده که برای کل کشور یکسان است و متقاضیان تسهیلات روستایی می‌توانند تنها در قالب این رسته‌ها اقدام کنند.

وی بابیان اینکه متأسفانه عدم اطلاع‌رسانی دقیق سبب بروز مشکلاتی در این زمینه شده است تصریح کرد: طرح‌های ارائه‌شده حتماً باید در قالب رسته‌های مشخص ازجمله پوشاک، داروهای گیاهی، پرورش آبزیان و پرورش ماهی در قفس و... است.

سالاری گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی ثبت‌نام کرده‌اند و تاکنون چهار کمیسیون فنی تشکیل‌شده و خیلی به‌دقت بررسی می‌شود تا اقدامات در چهارچوب آیین‌نامه باشد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: سرمایه در گردش تنها به نواحی صنعتی روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار