کد خبر: ۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
ماه ها از فعالیت شورای شهر اهواز و انتخاب شهردار این کلانشهر گذشته است و علیرغم خواسته های مردمی برای تغییرات اساسی در بدنه شهرداری از جمله مرکز علمی کاربردی این شهرداری، تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، بر اساس شنیده ها تا کنون تعدادی از اساتید و دانشجویان مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز به اعضای شورای شهر و نیز دفتر شهردار مراجعه کرده اند و خواستار انتخاب رئیسی توانمند در این مرکز آموزشی شدند.

بزرگترین ایرادی که از سوی اساتید و و دانشجویان این مرکز مطرح شده موضوع اجتماع چهره ها و شخصیت های سیاسی در این مرکز است و متاسفانه موجی از نارضایتی و اعتراضات مختلف را در پی داشته است.

این در حالی است که با وجود پیگیری های مستمر گروهی از دانشجویان و اساتید، این مرکز از چشم اعضای شورای شهر و شهردار پنهان مانده و با توجه به اینکه تغییر در بدنه مدیریتی این مرکز یک ضرورت دانسته می شود، لازم است بررسی ها برای انتخاب رئیس جدید این مرکز جدی تر گرفته شود.

متاسفانه مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز آنطور که انتظار می رفت در زمینه آموزشی خوش ندرخشید و امروز شاهد مشکلات متعددی در بدنه تخصصی شهرداری اهواز بلحاظ عدم آموزش های لازم هستیم و این امر نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

بر همین اساس شهردار اهواز باید هرچه زودتر در این خصوص ورود کند تا امورات این مرکز آموزشی سرو سامان داده شود.

انتهای پیام/*



نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار