کد خبر: ۳۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم به سختی روزگار می گذرانند، گفت: رئیس جمهور باید با جدید همت بکار ببندد و مردانه به میدان مبارزه با مشکلات مردم بیایید.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه مجلس)، حجت الاسلام عبدالحمید خدری در نطق پیش از دستور و در تذکر به رئیس جمهور، اظهارکرد: بنا به تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری ملت ایران نجیب و فداکار بوده و هستند اما این در حالی است که مردم به سختی روزگار می گذرانند.

وی با بیان اینکه این مردم با این همه پایمردی و جانفشانی که در دفاع از ارزش های دینی  نشان داده اند، شایسته توجه بیشتری هستند، ادامه داد: رئیس جمهور و مجموعه کابینه دولت باید همیت بیشتری بکار ببندند و مردانه به میدان بیاییند و دین خود را به مردم ادا کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: مبادا روزی در جمهوری اسلامی بیاید و این مهم که ما مدیون مردم هستیم و باید خدمتگذار و نوکر باشیم، فراموش شودو به همین دلیل باید از فرصت خدمت استفاده کنیم  و شاید بد نباشد که در 40 سالگی انقلاب یکبار دیکر امیدها و آرزوهای مردم را با صدای بلند برای خود بخوانیم و به زندگی مردم برسیم و به فکر دردهای مردم باشیم و معیشتشان را سامان دهیم.

خدری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تذکر دوم من به وزیر راه و شهرسازی درباره پروازهای بوشهر به تهران و بلعکس است که طی چند روز گذشته با تاخیرهای زیادی همراه بوده و این امر به دلیل چارتری بودن پروازها است.

نماینده مردم بوشهر با بیان اینکه در حالی قیمت بصورت بسیار زیادی افزایش یافته است که بعضا گزارش شده خرید و فروش بلیط در این مسیر هوایی به نفری 700 هزار تومان هم رسیده است، گفت: بارها به دلیل تاخیر و قیمت پروازها به وزارت راه و شهرسازی تذکر داده شده و لازم است توجه بیشتری به این موضوع شود.

وی در ادامه به بحران های چند ماهه اخیر در سطح کشور به ویژه زلزله کرمانشاه و بارش برف اشاره کرد و افزود: در میان این حواث بحران مدیریتی پر رنگ تر از مدیریت بحران بوده و انتظار داریم در این اتفاقات دولت با همت بیشتری، مشکلات مردم را رفع کند.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار