کد خبر: ۳۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
سرپرست بازرسی و مدیرکل حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت گفت: تعیین سقف پاداش بازنشستگی در حوزه نفت باعث می شود این صنعت در مدت زمان محدودتری از متخصصان فعال و کارآمد در این حوزه استفاده کند.
سید شریف حسینی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری آرانیوز با تاکید بر اینکه وزارت نفت در حال پیگیری موضوع پاداش بازنشستگی کارکنان این وزارتخانه است، اظهارکرد: به نظر می رسد این تعیین سقف پاداش های بازنشستگی به جامعه بزرگ و توانمند نفت لطمه وارد می کند.

وی ادامه داد: وزارت نفت برای اشتغال کارکنان خود سن 60 سالگی را تعیین کرده که این قانون جدید باعث ریزش بخش عمده ای از نیروها می شود و بالاجبار نیروها در قالب سقف خدمتی عادی یعنی 30 سال اقدام به درخواست بازنشستگی خواهند کرد.

این نماینده ادوار مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به منظور حفاظت از منافع ملی در حال رایزنی و پیگیری موضوع خواهم بود، گفت: صنعت نفت از حساسیت بسیار زیادی در اقتصاد کشور برخوردار است و باید قوانینی که مشمول این وزارتخانه می شود با دقت بیشتری مورد تصویب قرار بگیرند.

سرپرست بازرسی و مدیرکل حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت خاطرنشان کرد: کارکنان نفت ماهانه مبلغی را با عنوان پاداش به صندوق بازنشتگی واریز می کنند که پس پایان مدت خدمت یعنی در سن 60 یا 65 سالگی این مبلغ به خودشان بازگردانده شود و با توجه به این روند نباید انتظار داشت که سقفی برای پاداش بازنشستگی صنعت نفت تعیین کرد.

حسینی تاکید کرد: بررسی ها برای روشن شدن شرایط موجود را آغاز کرده ایم و در تلاش هستیم تا در این زمینه با مجلس شورای اسلامی به نتیجه های قابل قبول و دقیقی برسیم.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار