کد خبر: ۳۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
استاندار گلستان گفت: تلاش داریم ایجاد مراکز آموزشی, بهداشتی و ورزشی در استان گلستان را فعال کنیم و امید داریم این فرهنگ و کار ارزشی در این ۳ موضوع نهادینه شود.
به گزارش آرانیوز، سید مناف هاشمی, ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: سرمایه‌گذار و خیر, آقای چوپانی کار بزرگی با این کلنگ‌زنی انجام خواهند داد و امید داریم دیگر خیرین استان نیز در زمینه احداث مراکز آموزشی, بهداشتی و ورزشی ما را کمک و یاری کنند.

وی افزود: امروز وی بیش از 6 هزار متر مربع را برای این کار اهدا کردند و قبول کردند تا مجموعه ورزشی تا سقف 2 میلیارد تومان را در کنار آن احداث کنند و ما پیگیر مشکلات زمین وی در مسکن و شهرسازی برای ساخت این مجموعه خواهیم بود.

استاندار گلستان تصریح کرد: در استان گلستان 14 فرماندار وجود دارد و نخستین کلنگ‌زنی در حوزه ورزشی و آموزشی امروز توسط فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس زده شد و امید داریم دیگر فرمانداران نیز در این 3 حوزه تلاش کنند.

در این مراسم عبدالقدیر کریمی, فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: این مجتمع در چند فاز اجرایی خواهد شد و در فاز نخست قرار است یک 6 کلاسه با متراژ  یک‌هزار و 70 متر مربع شامل دیوارکشی, محوطه‌سازی با اعتبار 2 میلیارد تومان ساخته شود.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در شهرک بهارستان, ایجاد این مجتمع از ضروریات این منطقه است که مشکلات آموزشی را مرتفع خواهد کرد.

فرج الله رزاقی, مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: زمین این مجتمع 6 هزارو 800 متر مربع است و کل ساختمان و ابنیه آن 5 هزارو 200 مترمربع با اعتبار 7 میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: در این مجتمع یک مدرسه 6 کلاسه با زیر بنا یکهزارو 70 متر مربع و یک مدرسه 9 کلاسه با زیربنای 2 هزار و 320 متر مربع در فاز نخست با اعتبار 2 میلیارد تومان تا سال آینده در همین ایام انجام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در این مجتمع سالن ورزشی با متراژ 980 متر مربع, سرایداری با 80 متر مربع, دیوار کشی با 350 متر طول انجام خواهد شد و این پروژه به صورت فاز بندی تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار