کد خبر: ۳۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
خلق حماسه‌ای ماندگار در فجر ۹۶؛
بجنورد- با فرارسیدن سی و نهمین بهار آزادی، مردم خراسان شمالی یک‌صدا شعارهای انقلابی را در آسمان دیار گنجینه معرفت‌ها طنین‌انداز کردند.

به گزارش آرانیوز، مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکپارچه بانک الله‌اکبر و انزجار از آمریکا و اسرائیل را سر دادند.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان خراسان شمالی از محل میدان شهید است و لحظه‌به‌لحظه بر جمعیت افزوده می‌شود به‌طوری‌که از نقاط مختلف می‌آیند تا به هم بپیوندند و در مسیر راه تا رسیدن به نقطه شروع راهپیمایی هم‌صدای باهم شعار می‌دهند.

میدان شهید بجنورد به‌عنوان محلی که نخستین شهید انقلاب (شهید حسن حسن‌آبادی) خراسان شمالی توسط منافقان به شهادت رسید و همه‌ساله نقطه آغاز مناسبت‌های ملی و مذهبی شده است.

امروز کرد، ترک، ترکمن و تات همه یک‌صدا و با مشت‌های گره‌کرده فریاد الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سر می‌دهند.

پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد، مسئول و غیرمسئول با درد دست داشتن بنر، عکس و ... برای اعلام اعتماد به‌نظام جمهوری اسلامی ایران پا به میدان گذاشتند تا حماسه‌ای ماندگار در فجر ۹۶ خلق کنند.

لباس متحدالشکل بر تن دانش آموزان و دادن پرچم سه رنگ سرزمین در دستان آنان نشان می‌دهند، با این دستان پرتوان عزت کشور را حفظ خواهند کرد و چنان بااحساس پاک و یک‌صدا فریاد می‌زنند که قلب‌ها را منقلب می‌کند.

گفتنی است راهپیمایی ۲۲ بهمن، در خراسان شمالی هم‌زمان با سراسر کشور با تلاوت آیات قرآن در ۴۶ منطقه شهری و روستایی این استان آغاز شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار