کد خبر: ۳۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
فرماندار هشترود:
هشترود- فرماندار هشترود با بیان اینکه تئاتر هنر گفتگو است، گفت: هنرمندان تئاتر بازیگران نقش‌های زندگی هستند.
به گزارش آرانیوز، حسن مستفید شامگاه دیروز دوشنبه‌ در محل تمرین گروه تئاتر در سالن امفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد هشترود حضور یافت و گفت: هنرمندان می‌توانند مشکلات و حرف دل آحاد جامعه را با هنر خود به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: بازیگران تئاتر دراین‌بین با بقیه هنرمندان فرق دارند چون هر بازیگری که نقش خودش را بتواند به نحو احسن اجرا نماید بالطبع اثری که روی بیننده خواهد گذاشت بیشتر خواهد بود.

مستفید با اشاره به اینکه تئاتر هنر گفتگوست گفت: تئاتر هنر گفتگوی هنرمند با جامعه‌ای که دران زیست می‌کند و با هنر و خلاقیت خود می‌تواند بیانگر دیدگاه اقشار جامعه باشد.

فرماندارهشترود در ادامه به ساخت ساختمان مجتمع فرهنگی وهنری نیز اشاره کرد و گفت :با اتمام مراحل اداری این ساختمان کلنگ احداث آن را به‌زودی به زمین خواهیم زد.

سید محمد بطحایی کارگردان نمایش کان کان که گروهش برای اجرا در دهه فجر اماده می‌شود نیز ضمن خیرمقدم گویی گفت: بنده بعد از ۳۰ سال دوری از صحنه نمایش دوباره آمده‌ام تا بتوانم آموخته‌هایم را در اختیار جوانان وعلاقمندان این هنر با ارزش قرار دهم.

وی گفت: در این بین حمایت مسئولین می تواند مسیر را برای هنرمندان هموارسازد.

لازم به توضیح است که نمایش آق گونش این هنرمند سی سال قبل توانسته بود چندین دیپلم افتخار و تندیس را به خود اختصاص دهد که قراراست بعد از نمایش کان کان که زندگی یک چاه کن دوره ای راحکایت می‌کند برای دهه فجر اماده شود.

دراین نمایش بازیگرانی چون اسماعیل رحیمی، حسن بالازاده، عزیز جعفری، محمدرضا پناهی وعده ای از دانش اموزان مدرسه ابتدایی شهید کریمی حضوردارند.

سالار حاج علی زاده به عنوان نوازنده نی و قادر حاجوی و جواد نوبختی به عنوان دست یار کارگردان وتهیه کننده وعسگر حسن پور به عنوان مشاور حضور دارند
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار