کد خبر: ۳۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
معاون استاندار بوشهر:
بوشهر - سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر گفت: مشاغل خرد و روستایی در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش آرانیوز، حیدر ساجدی صبح سه‌شنبه در همایش کارگاه آموزشی مشاغل خرد و روستایی اظهار داشت: در دولت دوازدهم سیاست دولت تدبیر و امید معطوف به حوزه اشتغال است که از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و اقدامات حمایتی برای بهبود فضای کسب و کار انجام می‌شود.

وی افزود: اهمیت موضوع اشتغال و بازار کار در برنامه ششم توسعه به حدی است که به عنوان یکی از موضوعات خاص کلان فرابخشی در قانون گنجانده شده است.

ساجدی تصریح کرد: سال ۹۶ نیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده و فرصت مناسبی است که از منظر تولید و بازار کار، بنیه اقتصادی کشور را تقویت کنیم و به بازار کار با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی به خصوص برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تحرک بیشتری بخشید.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر بیان کرد: برنامه ششم دولت را مکلف کرده که سالانه ۹۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کنند.

وی گفت: یکی از بهترین و کارآمدترین اقدامات برای کاهش نرخ بیکاری، مشاغل خرد است که از جمله راه‌های نوین کسب و کار و ایجاد اشتغال و مورد استقبال خیلی از کشورها قرار گرفته و هم به دلیل حجم پایین سرمایه‌گذاری و سودآوری مطلوب و هم تنوع و تعدد مشاغل دارای اهمیت است.

سرپرست معاون سیاسی استانداری بوشهر بیان کرد: این حرکت می‌تواند با جذب هدفمند اعتبارات نویدبخش کاهش معضل بیکاری در جامعه باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار