کد خبر: ۳۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
شهردار منطقه ۲۰ تهران:
ری- شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به آمادگی مدیریت شهری برای فعالیت های ویژه ماه های پایانی سال با محوریت افزایش خدمات رسانی به شهروندان گفت: دست فروشان جنوب تهران سامان دهی می شوند.

به گزارش آرانیوز، سید احمد صفوی، ظهر سه شنبه با اعلام این خبر درجمع خبرنگاران اظهارداشت: تمهیدات لازم برای ماه های پایانی سال و متناسب با نوع فعالیت های این ایام از سوی حوزه های اجرایی اندیشیده شده است و مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان منطقه ۲۰ آمادگی لازم را دارد.

صفوی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های حوزه های اجرایی با لحاظ مدیریت هزینه توام با افزایش بهره وری به اجرا می رسد، افزود: ویژه برنامه های ایام فاطمیه، ایام مبارک دهه فجر، نضت درختکاری، استقبال از بهار، آماده سازی محیط شهری متناسب با ایام آئینی و مذهبی از جمله مهمترین برنامه های پیش رو است.

وی تسهیل در امور مربوط به شهروندان را از مهمترین اولویت ها برشمرد و گفت: حضور دستفروشان در میادین و موقعیت های تجاری منطقه از مهمترین مواردی است که موجب اختلال در تردد شهروندان و بی نظمی سیمای بصری شهر می شود که برای رفع این مهم، محل های ویژه ای برای ارائه محصولات مورد تقاضای شهروندان تعیین می شود.

صفوی به آمادگی ستاد مدیریت بحران در زمان بروز بحران های احتمالی نیز اشاره کرد و افزود: بررسی امکانات و تجهیزات امدادرسانی، رفع نواقص احتمالی نقاط تخلیه امن اضطراری، ارائه آموزش های امدادی و کمک امدادی و شناسایی گروه های داوطلب امداد رسان از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر انجام می شود که با توجه به پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروزی در ایام پایانی سال با نگاه ویژه ای صورت می پذیرد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیازمند مشارکت شهروندان است، یادآور شد: فعالیت های نگهداشتی در ایام پایانی سال با نگاه ویژه ای انجام می شود تا شهر آماده استقبال از نوروز شود که شهروندان نیز با رعایت حقوق شهروندی می توانند در امر خدمت رسانی سهیم شوند.

بر اساس این گزارش چهل و پنجمین جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه ۲۰ با حضور معاونین و مدیران ارشد این منطقه در سالن شهید تهرانی مقدم برگزار شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار