کد خبر: ۳۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مسئله مهم اقتصاد مقاومتی نیاز و ضرورت اجتماعی و سیاسی امروز و فردای کشور است.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام علی خادمی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی راهی برای مقابله با فقر و محرومیت است، اظهار کرد: چنانچه اقتصاد مقاومتی به‌خوبی اجرا شود قطعاً از شرایط فعلی اقتصادی خارج و تبدیل به یک کشور توسعه‌یافته خواهیم شد.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی و غلبه بر مشکلات پیشرو باید تاب‌آوری خود را بالا برد تا بتوان از شرایط موجود بیرون و اقتصاد کشور را توسعه داد.

وی تصریح کرد: به‌منظور برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ضرورت دارد توانمندی‌های داخلی همچون استفاده از فرصت‌های علمی، بومی و گردشگری را مدیریت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همچنین الگوبرداری از آموزه‌های اسلامی به‌منظور مدیریت اقتصادی تأثیرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام خادمی بیان کرد: ایران با داشتن ظرفیت‌های بی‌شمار و با عملیاتی کردن مفهوم اقتصاد مقاومتی می‌تواند تمام تحریم‌ها و نقشه‌های دشمن را مهار کند.

وی اظهار کرد: مسئله اقتصاد مقاومتی رویکردی موقتی و کوتاه‌مدت نیست بلکه اهداف آن مستلزم برنامه‌ریزی بلندمدت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه بابیان اینکه اقتصاد بافرهنگ ارتباط دارد، گفت: برای نتیجه‌بخش بودن اقتصاد ضرورت دارد فرهنگ‌سازی در راستای تولید و استفاده از تولیدات داخلی را در پیش بگیریم.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: قطعاً برای تأثیرگذاری هر اقدام فرهنگی، امربه‌معروف و نهی از منکر نیاز است ازاین‌رو مبلغین دینی باید متناسب با نیاز روز این مهم را ترویج دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار