کد خبر: ۳۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
برای پیگیری فوری طرح های مبارزه با ریزگردها؛
با دستور رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری فوری طرحهای دولت در زمینه مبارزه با ریزگردها راهی استان خوزستان شدند.

به گزارش آرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، با دستور  روحانی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراهی وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری فوری طرحهای اخیر و کوتاه مدت دولت در زمینه مبارزه با ریزگردها راهی استان خوزستان می شوند.

حجت الاسلام  حسن روحانی صبح دوشنبه در جلسه ویژه بررسی وضعیت آلودگی هوا و مشکل ریزگردها در بخش هایی از مناطق جنوب غربی کشور، ضمن اخذ گزارش آخرین اقدامات انجام شده دستور داد کلانتری و  حجتی امروز برای نظارت بیشتر و پیگیری فوری طرحها و برنامه های دولت عازم این مناطق شوند.

رئیس جمهور در جلسات اخیر هیات وزیران ضمن بررسی آخرین وضعیت و علل توسعه ریزگردها و آلودگی هوا در بخش هایی از کشور، دستور داده بود علاوه بر برنامه های دراز مدت، اقدامات عاجل و کوتاه مدتی برای مدیریت و کاهش آلودگی محیط زیست در مناطق یاد شده انجام شوند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهاد کشاورزی همچنین موظف شدند گزارش اقدامات و هر گونه موانع احتمالی را به  روحانی ارائه دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار